donderdag 23 januari 2014

Verbinding


#23 van het 365 dagen project.


Ik ben mijn 365 dagen project gestart met het idee om elke dag een woord te noteren, of spreuk etc. wat iets zegt over de dag, wat me is bijgebleven. Ook zou ik proberen om daar elke dag een blog bij te schrijven. Dat blog schrijven valt nog niet mee. Het kost me elke keer toch wel meer tijd om te gaan zitten (op het wat latere tijdstip) en nu de 23ste keer moet ik duidelijk met andere gedachten aan de slag en met andere weer niet, om de blog geschreven te krijgen.

Ik noteer vandaag het woord verbinding. Gisteren had ik het er al over met iemand. Je bent op je eigen reis en uiteindelijk bewandel je het pad alleen. Maar hoe fijn is het dan ook om uit te kunnen wisselen met iemand. Hoe je je voelt. Wat je denkt. Waar je mee zit. Je voelt elkaar. Je wisselt energie uit. Je mag een verbinding voelen. 

Vandaag ben ik mij erg bewust van het feit dat die verbinding er niet alleen is met jezelf, hart - hoofd -handen, en met andere personen, maar ook met de natuur. Ik wandelde vandaag met aandacht een stuk door het park dichtbij mijn huis.Ik voel me in verbinding met alles om me heen. Ik haal diep adem en weet....

Samen staan we sterk.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten