zondag 5 januari 2014

Dans op het ritme van je dromen!

Ik vul het bord dromen op Pinterest ( kijk hier voor inspiratie) met de mooiste zinnen.
Live your dream! Maak het onmogelijke mogelijk en volg je droom! A dream is a whish your heart makes! Dance to the beat of your dreams! Allemaal inspirerende zinnen en die laatste noteer ik in mijn one-note-a-day boekje, #5 van mijn 365 dagen project.



Een jaar geleden volgde ik mijn droom. Wat ik voelde in mijn hart, al duizend keer helemaal had uitgeschreven, herschreven in mijn hoofd, werkelijkheid laten worden. Mijn ervaring delen met andere mensen. Hoe ik met de kracht van aandacht met andere ogen de wereld in heb leren kijken. Ik ging mensen letterlijk aandacht geven in een workshop, aandachtswandeling en later ook door middel van inspirerende keukentafelgesprekken, om ze zo de kracht van aandacht te laten ontdekken.

Ik voel het in mijn hele lichaam dat ik dit moet doen. Ik word er blij van, raak erdoor geïnspireerd. Mag bijzondere mensen ontmoeten tijdens mijn reis. Die reis, doordat ik nu mijn droom volg, er een stuk anders uit ziet.

Het gekke is ook dat een tegenslag, ik had gehoopt dat ik tot nu toe al meer mensen aandacht had mogen schenken, mij niet tegenhoudt. Geen paar stappen terug is. Ik wil mensen aandacht geven. Dat is mijn droom.

In 2014 gaat een goed jaar worden voor Met Aandacht. In de zin dat ik veel ideetjes heb,en ik een enorme energie voel om die dingetjes ook allemaal aan te gaan pakken. 1 voor 1 en met de volle aandacht :) ! Eindelijk de website kan lanceren (het komt wanneer het komt) en misschien wel een leuke samenwerking aanga met een bijzonder inspirerend persoon.  Nog meer dan ooit maak ik meer plaats voor, naast voelen en denken, ook doen!

Wat houdt je nog tegen? Daarom; dans op het ritme van je droom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten