zaterdag 18 januari 2014

In de herkansing! Inspired by Love



Op #17 van mijn 365 dagen project schrijf ik het woord herkansing. Het woord herkansing omdat ik gisteren geen tijd meer had om een woord, zin of spreuk, of krabbel te noteren.
Nu heb ik dus een dag gemist. Is mijn project nu niet gelukt, kan ik het nu niet meer voortzetten? De enige die dat kan bepalen, dat ben ik zelf. Ik zou nu kunnen besluiten om er niet meer door te gaan. De bedoeling van het project is natuurlijk ook elke dag iets te doen wat je hebt voorgenomen.

Als ik nu zou stoppen dan zou voor mij mijn project niet geslaagd zijn. Dus ik ga door. Ik laat me niet uit het veld slaan, en ik straf mezelf zeker niet voor het een keer missen van een dag. Dus in dit blog gelijk maar ook mijn #18 van vandaag; Inspired by love.

Mijn inspiratie is liefde. Liefde voor mijzelf, liefde voor mijn kinderen, partner...Liefde voor alles.
Want alles is liefde zoals het vandaag uit de tv klinkt tijdens All you Need is Love. En in de liefde is een herkansing zeker een optie. (happy me)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten