maandag 13 januari 2014

Pay it forward!

Afgelopen kerst deed ik al mee aan een secret santa actie via instagram en vandaag plaats ik op mijn facebookpagina een pay it forward actie. De eerste 5 mensen die reageerden op mijn post zouden op een onverwacht moment een cadeautje opgestuurd krijgen. De bedoeling was dat ze hetzelfde zouden plaatsen op hun pagina. Doel: het verspreiden van een beetje vrolijkheid. Een klein beetje aandacht voor elkaar.

De eerste 5 mensen hadden zich zo gemeld. Adressen druppelden binnen en ik pak mijn agenda en willekeurig pik ik er 5 data uit, en noteer de naam in volgorde van reactie op fb. Wat fijn dat je op zo'n simpele manier aandacht kunt schenken.

Je gaat er over nadenken. Wat kan jij betekenen voor een ander? Wat heb jij om te geven? Van deze acties zouden er veel meer moeten zijn. Weet je wat....De eerste 5 reacties op deze blog mogen iemand opgeven die zij graag aandacht willen schenken en waarom. Diegene krijgen van mij dan ook, ergens dit jaar, onverwacht een cadeautje opgestuurd.

Doe je mee. Pay it forward!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten