vrijdag 14 maart 2014

Gewoon groots aanpakken!




Er gebeurt veel in het leven van de aandachtgever. Van binnen bruist en borrelt het op zo'n manier dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

Misschien is het de aanbrekende lente. Het mooie weer dat mij weer laat opbloeien. Na een periode van rust, zoals ook de natuur om ons heen de rust heeft genomen. Zich weer heeft opgeladen voor mooie seizoenen in volle bloei, zo ook voel ik mezelf nu. Helemaal in mijn kracht. Vol nieuwe energie om te gaan knallen.

Er staat na hard werken een ontzettend mooie site te wachten om aandacht te krijgen, die het al eerder in de beginfase kreeg van mijzelf en de geweldige webmevrouw Irene (@PixelMistress). Mama's met aandacht is gestart en krijg 19 maart (aanschuiven kan altijd) alweer een gevolg en mag positieve reacties ontvangen. Ook vanavond zit de keukentafel van de aandachtgever vol voor het eerste Inspirerend keukentafelgezelschap.

Maar de aandachtgever denkt ook heel groot. Heeft nog heel veel dromen. Eén daarvan gaat nu echt ook gebeuren. Datum staat, locatie is al bijna zoiets als definitief en de droom vindt steeds meer de weg van het hart naar het hoofd en handen. Gewoon groots aanpakken! Durven en doen! Een ware rollercoaster waar veel emoties en gevoelens bij komen kijken. Waar de energie vanuit het hart rechtstreeks door heel mijn lichaam voelbaar is.

Iets neemt het over.
Of juist niet en ben ik gewoon totaal in mijn element.
Is er geen ruimte voor het ik.
Alleen nog maar zijn.

Oh wat voelt dit goed.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten