vrijdag 5 april 2013

On cloud nine!



De afgelopen 2 weken zijn de dagen, de uren, minuten en seconden niet zomaar aan mij voorbij gegaan. Niet zomaar voorbij, zoals een wolk in de lucht, die je even opvalt door een bijzondere vorm, je aandacht pakt, om dan snel te verdwijnen achter bomen, huizen, andere wolken. Niet weggegaan, zoals je nooit van jezelf en je gevoel weg kunt gaan. Alle gedachten, gevoelens, de kleinste veranderingen heb ik opgemerkt en was ik me bewust van een groei binnenin mij.

Door inspirerende ontmoetingen en gebeurtenissen ben ik gevoelens van mij verder gaan ontdekken. Gevoelens die ik al wel had maar nu ook kon gebruiken en om kon zetten van hart naar hoofd en handen. Ik moest in contact komen met dat gevoel. Wat ik heb geleerd is dat stil zitten werkt. En dat is wat ik deed.

Ik ging stil zitten in en met dat gevoel.
Het bracht me antwoorden.

Het inzicht was daar en ik kwam erachter dat ik graag mijn ervaring wil delen. Mensen blij maken. Ze weer in hun flow laten komen. Ik heb gehoor gegeven aan het gevoel en heb een start gemaakt om die passie die ik voelde invulling te geven.

Happy en in een lekker flow, voelt het alsof ik nu boven op een wolk zit. Een website is gemaakt. Spannend vind ik het. Tegelijkertijd is dit de weg die ik moet bewandelen en voelt het goed. En ik volg mijn gevoel want dat gaat nooit meer weg.

Wil je een kijkje nemen op mijn site www.metaandacht.webklik.nl

1 opmerking: