zaterdag 13 april 2013

Een groot risico!


Op dit moment ben ik druk bezig met het voorbereiden van de flow workshop. Terwijl ik hiermee bezig ben, voel ik het bloed sneller stromen door mijn aderen. Ik voel dat ik leef. Ik krijg er een enorme energie van. Ik zit in een geweldige flow. Een glimlach kan ik niet onderdrukken als deze woorden het papier vinden. Ik voel het geluk. Het geluk wat mij nu ten deel valt nu ik mijn passie, mijn hart volg. Ik blijf niet meer in knop, ik ga groeien en bloeien. En ik voel me gelukkig.

Tijdens mijn reis opzoek naar mezelf..... 'Wie ben ik?'  Was ik er al die tijd gewoon. Ik ben nooit van mijn zijde geweken. Ik was er al die tijd, gewoon onder mijn neus. Ik wilde alleen niet gevonden worden misschien? Te moeilijk om mijn hart te openen en er naar te luisteren? Te bang misschien om gekwetst te worden? Maar nu is het duidelijk geworden dat mijn hart gekwetst werd, doordat ik niet zag wat haar talenten waren.  Gelukkig ben ik tot het inzicht gekomen om mijn hart weer te gaan gebruiken. Mijn hart klopt weer krachtig en wordt gevoed door energie om haar heen.

Zoals je een plant water moet geven zodat het kan uitgroeien tot een sterke plant die een mooie bloem kan dragen, zo ook moet je je hart voeden.

Dat voeden van mijn hart zal ik blijven doen zodat ik haar talenten dan ook weer ten volle kan benutten.

Elke dag weer opnieuw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten